نکاتی برای عکسبرداری مناسب از مکان رویداد و جلسات

عکس هایی مناسب از مکان رویداد که نشان دهندۀ همه زوایا و امکانات مکان باشد، مهم است و کاربران بر اساس این عکس ها در مورد انتخاب مکان ها تصمیم می گیرند و اقدام به رزرو می کنند.

بنابراین این موضوع مهم است که عکس هایی که از مکان خود تهیه می کنید ویژگی هایی داشته باشد که برای کاربران جذاب و ترغیب کننده باشد.

برای تهیه عکس های مناسب و با کیفیت از مکان تان، بهتر است موارد زیر را رعایت کنید:

-در کادربندی خلاقیت به خرج دهید:

کادر خود را به گونه ای انتخاب کنید، که المان ها و اشیایی که می خواهید در تصویر قرار گیرد. سعی کنید در کادرتان المان ها و اشیا مرتبط با هم باشند. به طور مثال اگر کتابی در قفسه کتاب وجود دارد و از طرف دیگر خودکار یا لوازم التحریری روی میز وجود دارد به گونه ای کادر خود را انتخاب کنید که این موارد در عکس مشخص باشد.

-دوربین را اُریب نگیرید، مگر اینکه:

برای عکاسی بهتر است دوربین را صاف نگه دارید و عکس بگیرید مگر اینکه بخواهید از شی ای خاص عکس بگیرید.

-به نور توجه داشته باشید:

حتما در عکسبرداری از محیط خود به این موضوع توجه داشته باشید که نور اتاق کافی و مناسب باشد. نور زیاد موجب مات شدن قسمت هایی از تصویر می شود بنابراین نور عامل مهمی در عکسبرداری شما می باشد که باید به آن توجه کافی داشته باشید.

-تعادل و توازن داشته باشید:

اگر می خواهید از میزی، عکس بگیرید به گونه ای کادر خود را انتخاب کنید که میز دقیقا در وسط تصویر باشد و از هر دو طرف به یک فاصله باشد. این توازن و تعادل را برای بسیاری از اشیای دیگر موجود در محیط نیز باید رعایت کنید، مانند کتابخانه.

 

در زیر تصویرهایی مناسبی که از یک مکان را می بینید.

 

مکان مناسب رویداد
به نورپردازی و کادر بندی تصاویر توجه کنید.

 

 

مکان مناسب رویداد
به نورپردازی و کادر بندی تصاویر توجه کنید.

این پست آپدیت می شود.

 

تیم پشتیبانی ایوِیس مشتاقانه منتظر نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان می باشد. هر گونه سوال و ابهامی را با ما در میان بگذارید.

از طریق صفحه تماس با ما | از طریق پشتیبانی در تلگرام

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *