چگونه مکان جدید در ایوِیس ثبت کنیم؟

در این پست، قصد داریم آموزش گام به گامی از نحوه ایجاد و ثبت مکان جدید را قرار دهیم.

توجه داشته باشید برای ثبت مکان جدید در ایوِیس، ابتدا در سایت ثبت نام کنید. برای آموزش ثبت نام در ایوِیس به این صفحه مراجعه کنید.

پس از ثبت نام در سایت و ورود به حساب کاربری خود، در منوی سمت راست روی “ثبت مکان جدید” کلیک کنید.(به تصویر زیر توجه کنید)

ثبت مکان در ایویس
ثبت مکان در ایویس

سپس وارد صفحه جدیدی می شوید که در این صفحه باید اطلاعات مکان را به درستی و با دقت وارد کنید.

تعیین عنوان مکان:

در ابتدا عنوانی را برای مکان خود انتخاب کنید. به طور مثال “آموزشگاه ایوِیس – کلاس خصوصی” (به تصویر زیر توجه کنید).

ثبت مکان در ایویس
عنوان مکان را در این قسمت وارد کنید.

تعیین آدرس، منطقه و ظرفیت مکان:

استان و منطقه ای که مکان در آن قرار دارد را وارد کنید. در این قسمت ظرفیت مکان را نیز مشخص کنید (ظرفیت مکان را بر اساس امکانات مکان مانند میز، صندلی، سیستم و … مشخص کنید). اگر می توانید ظرفیت مکان را افزایش دهید(به عنوان مثال صندلی اضافه کنید) این موضوع را در قسمت توضیحات وارد کنید.

همینطور آدرس کامل و دقیق مکان را وارد کنید (به صورت کامل و همراه با جزئیات). این آدرس برای رزروکننده ارسال خواهد شد. بنابراین آدرس باید صحیح و کامل باشد. (به تصویر زیر توجه کنید)

ثبت مکان در ایویس
وارد کردن استان، منطقه و ظرفیت. همینطور آدرس کامل و دقیق مکان

تعیین برچسب، مناسب برای، دسته بندی مکان:

قسمت “دسته بندی” : در این قسمت مشخص می کنید که مکان شما از چه نوعی می باشد (آموزشگاه، دفتر کار، اتاق چند منظوره).

قسمت “مناسب برای” : سپس کاربرد مکان تان را عنوان می کنید. مشخص می کنید که مکان مورد نظرتان برای چه نوع رویدادهایی کاربرد دارد. به عنوان مثال کلاس خصوصی، دورهمی، کارگاه آموزشی و …

قسمت “برچسب ها” : برچسب یا تگ باعث می شود که جستجوی مکان ها به راحتی انجام شود. به طور مثال اگر مکان شما مناسب برای کلاس “زبان” باشد و شما این عنوان را به عنوان برچسب وارد کرده باشید، کاربران با جستجوی کلمه “زبان” می توانند مکان شما را در سایت ببینند.

پیشنهاد می کنیم که برچسب را بر اساس موضوع رویدادهایی که برای مکان، مناسب می باشد وارد کنید. به طور مثال مکان شما ممکن است برای برگزاری کارگاه های “بورس” “فروش” “زبان” مناسب باشد. این ۳ کلمه می تواند برچسب مکان شما باشد.

*توجه کنید که برای قسمت “مناسب برای” و “برچسب ها” باید حداکثر سه مورد وارد کنید.*(به تصویر زیر توجه کنید)

ثبت مکان در ایویس
مشخص کردن نوع مکان، نوع رویداد و برچسب های مورد نظر

تعیین قیمت ساعتی مکان:

در این قسمت، قیمت استفاده از مکان را به صورت ساعتی وارد کنید. به ازای هر ساعت استفاده از مکان، رزروکننده چه هزینه ای را باید پرداخت کند.(به تصویر زیر توجه کنید)

ثبت مکان در ایویس
قیمت را به صورت ساعتی وارد کنید.

تعیین تصاویر مکان رویداد:

در این قسمت تصاویری با کیفیت و مناسب از مکان را قرار می دهید. توجه کنید که بهتر است تصاویر به گونه ای گرفته شود که به صورت کامل، ویژگی ها و امکانات مکان را نشان دهد و از زوایا و نماهای مختلف عکس گرفته شود. همینطور پیشنهاد می کنیم از المان ها و اشیا زیبایی که در مکان وجود دارد نیز عکس گرفته شود. شما در این قسمت می توانید حداکثر ۴ عکس اضافه کنید.(به تصویر زیر توجه کنید)

برای اطلاعات بیشتر در این مورد این پست را مطالعه کنید.

 

ثبت مکان در ایویس
قسمت اضافه کردن تصاویر مکان

تنظیم زمان های آزاد مکان:

در این قسمت زمان هایی که مکان بلااستفاده و خالی می باشد و شما قصد اجاره دادن دارید، را مشخص کنید. برای تعیین زمان ها ابتدا روز مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس در آن روز، بازه زمانی مورد نظر خود را انتخاب کنید. به طور مثال یکشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴

برای اضافه کردن زمان جدید، روی دکمه سبز رنگ “جدید” کلیک کنید و برای حذف کردن روی “علامت ضربدر قرمز” کلیک کنید.(به تصویر زیر توجه کنید)

 

ثبت مکان در ایویس
تنظیم زمان های آزاد و دردسترس که قصد اجاره مکان در این ساعات را دارید.

تعریف امکانات مکان:

امکانات و ویژگی های مکان خود را در این قسمت مشخص کنید. مانند وای فای، سیستم تهویه مناسب یا هر چیزی که برای رزروکنندگان و تاثیرگذاری در انتخاب مکان شما، اثر داشته باشد. بلاشک این امکانات نیز باید در مکان وجود داشته باشد. (به تصویر زیر توجه کنید)

 

ثبت مکان در ایویس
امکانات و ویژگی های مکان را در این قسمت مشخص کنید.

تعریف قوانین و توضیحات مکان:

در این قسمت قوانین و توضیحات مکان خود را مشخص کنید.

قوانین شامل دستورالعمل هایی می باشد که شما برای استفاده از مکان توسط دیگران مشخص می کنید. این قوانین مستقیما از سمت صاحب مکان مشخص می شود و ایوِیس هیچ دخالتی در تعریف قوانین ندارد. قوانین باید به صورتی انتخاب شوند که با ارزش ها و قوانین اسلامی و اساسی جمهوری اسلامی ایران تداخلی نداشته باشد و در راستای آنها باشد.

توضیحات مکان بهتر است کمی با جزئیات باشد که در انتخاب کاربران و برطرف کردن هرگونه سوال و ابهامی در مورد مکان، کمک نماید. (به تصویر زیر توجه کنید)

ثبت مکان در ایویس
قوانین و توضیحات مکان را در این قسمت مشخص کنید.

و در نهایت روی دکمه ثبت کلیک کنید. “مکان شما پس از تایید، بدین صورت در سامانه ایوِیس ثبت می شود.”

پس از ثبت، مکان شما توسط کارشناسان ایوِیس بررسی خواهد شد و در صورتی که مشکلی نداشته باشد، تایید و در سایت نمایش داده خواهد شد. در طول این روند، ایوِیس، صاحب مکان را از تایید و عدم تایید مکانش، از طریق ایمیل و پیامک مطلع خواهد نمود.

تیم پشتیبانی ایوِیس مشتاقانه منتظر نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان می باشد. هر گونه سوال و ابهامی را با ما در میان بگذارید.

از طریق صفحه تماس با ما | از طریق پشتیبانی در تلگرام

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *