چگونه یک مکان را رزرو کنیم؟

در این پست، قصد داریم آموزش گام به گامی از “رزرو مکان و ثبت درخواست” را قرار دهیم.

توجه داشته باشید برای “درخواست رزرو مکان” در ایوِیس، ابتدا در سایت ثبت نام کنید. برای آموزش ثبت نام در ایوِیس به این صفحه مراجعه کنید.

پس از ثبت نام در سایت و ورود به حساب کاربری خود، وارد صفحه “لیست مکان ها” شوید. (به تصویر زیر توجه کنید)

اجاره مکان رویداد
وارد صفحه لیست مکان ها شوید.

انتخاب مکان مورد نظر:

سپس مکان مورد نظرتان را انتخاب کنید.

پس از انتخاب مکان مورد نظر، وارد صفحه آن مکان شوید و بر روی دکمه “درخواست رزرو” کلیلک کنید. (به تصویر زیر توجه کنید)

اجاره مکان رویداد
روی دکمه “درخواست رزرو” کلیلک کنید.

ثبت درخواست رزرو:

در درخواست خود حتما تاریخ شروع و پایان رویداد به همراه ساعت های آن را وارد کنید. همچنین بهتر است نوع رویداد را مشخص کنید. در قسمت توضیحات شما می توانید توضیحات بیشتری در مورد نوع رویداد خود را وارد کنید (چرا که برای بعضی از صاحبان مکان ها، نوع رویدادی که شما قصد برگزاری دارید مهم است). همچنین می توانید اگر سوال و یا ابهامی در مورد مکان دارید، در این قسمت مطرح کنید.

این موارد برای صاحبان مکان ارسال می شود و در صورت تایید توسط آنها، لینک پرداخت برای شما فعال می شود و می توانید با پرداخت هزینه مکان، آن را برای روز و ساعت مورد نظرتان رزرو نمایید. (به تصویر زیر توجه کنید)

 

اجاره مکان رویداد
درخواست خود را همراه با تاریخ و ساعت رویداد، نوع رویداد و توضیحات خود در این قسمت وارد کنید.

صفحه مدیریت درخواست ها:

پس از ثبت درخواست به صفحه مدیریت درخواست ها هدایت می شوید. در این قسمت می توانید از وضعیت درخواست خود مطلع شوید. همینطور دیگر درخواست های خود را نیز در این قسمت می توانید ببنیید. (به تصویر زیر توجه کنید)

اجاره مکان رویداد
صفحه مدیریت درخواست ها

و در نهایت پس ثبت درخواست، درخواست شما توسط صاحبان مکان بررسی می شود و در صورت تایید توسط آنها، شما می توانید با پرداخت هزینه، مکان را برای روز و تاریخ مورد نظرتان رزرو کنید.

همینطور شما می توانید به عنوان صاحب مکان نیز باشید و در صورتی که مکان مناسب و مقرون به صرفه ای برای برگزاری رویداد وجلسات دارید آن را در ایویس ثبت کنید و با اجاره دادن آن به دیگران کسب درآمد داشته باشید. برای راهنمای نحوه ثبت مکان در ایوِیس به این صفحه مراجعه کنید.

 

تیم پشتیبانی ایوِیس مشتاقانه منتظر نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان می باشد. هر گونه سوال و ابهامی را با ما در میان بگذارید.

از طریق صفحه تماس با ما | از طریق پشتیبانی در تلگرام

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *