نحوه فروش بلیط رویداد (قسمت اول)

فروش بلیط رویداد

نحوه فروش بلیط رویداد (قسمت اول)

به عنوان برگزار کننده یک رویداد در هرزمینه ای این مورد را باید در نظر داشت که موفقیت یک رویداد بستگی به میزان تبلیغات و استراتژی شما برای معرفی آن به مخاطبان شما دارد . در این پست از مرکز آموزش رویداد ، قصد داریم تا شما را با راهکار های تبلیغات و فروش بیشتر بلیط رویداد آشنا کنیم .

با ما همراه باشید تا نکاتی در مورد نحوه فروش بلیط رویداد را بیاموزید.

۱-از وبسایت های متخصص در برگزاری رویداد کمک بگیرید

موضوع برگزاری رویداد شما مهم نیست ، مهم اینست که بتوانید با سازمان هایی که در زمینه رویداد شما فعالیت دارند ارتباط بگیرید . این روش کمک شایانی به جذب مخاطب بیشتر شما دارد .

۲-مکان مناسبی برای محل رویداد انتخاب کنید

تبلیغ به تنهایی در مورد رویداد ، به جذب و فروش بالای رویداد کمک نمیکند ، یکی دیگر از شاخصه های فروش خوب ، انتخاب مکان مناسب و تبلیغ آن است .
مثلا : من به عنوان شرکت کننده اگر بخواهم در یک رویداد صنعتی شرکت کنم ( دانشگاه صنعتی یا مرکز فنی حرفه ای ) دانشگاه صنعتی را انتخاب میکنم .

۳-مخاطبان رویداد های قبلی خود را در نظر داشته باشید

مخاطبانی که در رویداد های قبلی شما شرکت داشته اند ، برگ برنده برای شما هستند . قبل از هرچیز ، اطلاع رسانی به این افراد را شروع کنید .

۴-از آیتم خرید زود هنگام غافل نشوید

خرید زود هنگام ، امکانی بسیار مناسب برای ترغیب مخاطبان برای شرکت در رویداد های شماست .
میتوانید برای رویداد خود حداقل دو نوع بلیت معلوم کنید :
۱ – بلیت زود هنگام ( باتخفیف قابل توجه )
۲ – بلیت معمولی
این دو نوع بلیت مخاطبان شما را تشویق به ثبت نام سریع میکند تا تخفیف بیشتری دریافت کنند .

۵-از بازوی شبکه های اجتماعی غافل نشوید

شبکه های اجتماعی به عنوان یک سکوی پرش و پرتاب برای رویداد شما به حساب میآیند . یک رویداد داشتن صفحه اینستاگرام ، و کانال تلگرامی برایش یک ضرورت به حساب می آید

۶-ارائه کد تخفیف به افراد خاص و دوستان

در پست قبلی و شماره چهارم ، ذکر کردیم که برای مخاطبین خود و ترغیب به شرکت در رویداد ، از دونوع بلیت استفاده کنید .
اما این سوال پیش میآید که دوستان و نزدیکان را چطور ترغیب کنیم ؟
امکانی که سامانه های ثبت رویداد دارند ، امکان ثبت کد تخفیف به مبالغ و درصد های دلخواه است . اگر رویداد مهمی را برگزار میکنید و وجود دوستان ونزدیکان خود را در رویدادتان با اهمیت میدانید ، میتوانید کد تخفیف صد در صدی ، یا نود درصدی به آنها ارائه کنید . ( تخفیفی بالاتر از بلیت های زودهنگام و عادی )

قسمت دوم این مقاله را در اینجا بخوانید.

One thought on “نحوه فروش بلیط رویداد (قسمت اول)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *