کاندید شدن ایوِیس در جشنواره وب و موبایل

ایویس و جشنواره وب و موبایل

جشنواره وب و موبایل ایران، جشنواره‌ای برای انتخاب برترین سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل فارسی است که به صورت سالانه برگزار می‌گردد. در این جشنواره وب سایت ها و نرم افزارهای موبایلی در دسته بندی های مختلف ثبت می شوند.

ادغام جشنواره وب و جشنواره نرم‌افزارهای موبایل ایران:

بنیانگذاران جشنواره وب ایران و جشنواره نرم‌افزاهای موبایل ایران از سال ۱۳۹۲ تصمیم گرفتند تا به منظور هم افزایی بیشتر هر دو جشنواره آن را در هم ادغام کنند. به همین منظور این همکاری ابتدا با یکی کردن زمان برگزاری و در سال های بعد با برگزاری کنفرانس وب و موبایل ایران به صورت هم زمان و به صورت یکپارچه عملی شد. نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ ۲۸ بهمن ۹۵ برگزار شد.

در جشنواره وب و موبایل هر وبسایت و نرم افزار یک پروفایل دارد که در پروفایل خود اطلاعات سایت و نرم افزار را قرار می دهد. برای هر وبسایت رای گیری می شود و این رای ها توسط کاربران داده می شود.

کاندید شدن ایویس در جشنواره وب و موبایل

 

از طرفی سایت ها و نرم افزارها نیز توسط داورانی و با معیارهای داوری ای رتبه بندی می شوند. از هر دسته بندی ۵ کاندید انتخاب می شود که در نهایت از این ۵ کاندید به انتخاب داوران، یکی از آنها برنده تندیس می شود.

ایویس این افتخار را داشت که در جشنواره وب و موبایل سال ۱۳۹۵ جز کاندیدای برگزیده بخش خدمات بلیط و رویدادها حضور داشته باشد.

کاندید شدن ایویس در جشنواره وب و موبایل

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *