نحوه فروش بلیط رویداد (قسمت دوم)

فروش بلیط رویداد

 

نحوه فروش بلیط رویداد (قسمت دوم)

به عنوان برگزار کننده یک رویداد در هرزمینه ای این مورد را باید در نظر داشت که موفقیت یک رویداد بستگی به میزان تبلیغات و استراتژی شما برای معرفی آن به مخاطبان شما دارد. در مقاله قبلی مواردی از این استراتژی ها را برای فروش بیشتر بلیط مطرح کردیم، در این مقاله به ادامه موارد میپردازیم:

۷- از حامیان رسانه ای رویداد غافل نشوید

بزرگترین کمک تبلیغاتی برای رویداد و فروش آن وجود دارد ، حامیان رسانه ای آن رویداد هستند . با سایت هایی که میتوانند رویداد شما را پوشش دهند و یا تبلیغ رویداد شما را در وبسایت خود قرار دهند ، صحبت کنید . و یا میتوانید به ازای ثبت لوگو و اسم رسانه ای که حامی رویداد شماست در بنر های تبلیغاتی خود از آن ها درخواست حمایت کنید .

۸- از وبسایت خود غافل نشوید !

وبسایت شما ، قلب رویداد شماست . اگر در قبال رویدادی که برگزار میکنید ، هیچ اطلاع رسانی در وبسایت خود نکنید ، طیفی از مخاطبان پروپاقرص خود را ازدست داده اید !

۹- ورودیه های مختلف برای رویداد در نظر بگیرید

اگر رویداد بزرگی برگزار میکنید میتوانید بلیت های خرید مختلفی برای آن تعریف کنید .
مثلا : بلیت شرکت در افتتاحیه – بلیت شرکت در همایش – بلیت شرکت در اختتامیه
به این روش هزینه رویداد تقسیم میشود ، و از طرفی اگر مخاطبان شما مایل به شرکت در کل رویداد نباشند ، میتوانند در قسمتی از رویداد که مایل هستند شرکت کنند .

۱۰- امکانات تفریحی رویداد را در نظر داشته باشید

اسکان ، وجود اینترنت ، فضای تفریحی ، کافه ، پارک از جمله امکاناتیست که وجود آن ترغیب به سزایی در مخاطبان شما ایجاد میکند .

۱۱- از سخنران ، منتور و داور های رویداد کمک بگیرید

رویداد شما هرچه بزرگتر باشد ، تاثیر آن بیشتر است . به همین منظور از سخنرانان ، منتور و داور های مطرح و برجسته در رویداد خود بهره بگیرید و از آن ها بخواهید درمورد رویداد پیش رو در وبسایت ، و شبکه های اجتماعی خود اطلاع رسانی کنند .

۱۲- برگزاری مسابقه در شبکه های اجتماعی حین برگزاری رویداد

وجود اینترنت یکی از ابزار های مهم جذب به رویداد است ، شما از این فرصت میتوانید استفاده کرده و بازی و مسابقات آنلاین جذابی را برگزار کنید و به شرکت کنندگان و یا حتی کسانیکه در رویداد شما شرکت نکرده اند این فرصت را قرار بدهید که در فضای رویداد به صورت مجازی هم حضور داشته باشند
استفاده از هشتگ ها در شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری لحظه به لحظه رویداد ، ایجاد یک ربات تلگرامی بازی آنلاین ، وجود یک اپلیکیشن اختصاصی برای رویداد از جمله گزینه های مطرح و موجود برای بهتر برگزار کردن و فروش بیشتر رویداد است .

قسمت اول این مقاله را در اینجا بخوانید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *